Glysrcn geçmiş olsun. Kitap, yastık vs gibi birşeyle yatağının altına destek yaparak 15 cm kadar yükseltin. Gece gündüz hiç fark etmez her beslemeden sonra mutlaka gazını çıkarıp minimum 15 dakika dik tutmaya çalışın. Gece zor olduğu için 15 dakika, gündüz 30 dakika kadar dik tutardım. Kilo alımını sıkı takip etmenizi öneririm. Bizde kilo kaybı olmadığı için ilaç başlamadık ancak kayıp olsaydı gaviscona başlayacaktı doktorumuz. Ne kadar çok dikkat ederseniz o kadar çabuk toparlıyor bebekler. Ek gıdayla beraber bizimki azaldı ve 2 ay içinde de bitti çok şükür.