Gok_53 Elmiram43e doğum kilosu önemli olan . Benim de kızım 4 aylıkken 7 kiloydu . Fazla demedi hiç doktorumuz Hep alması gerekeni alıyor diyordu .
BalarisiYusra Elmiram43e benim kızım prematüre 1735 doğdu 5 aylıkken 7 kiloydu sizinki gayet normal bence 🙂
Meflug Elmiram43e her ay 1 kilo alsa gayet normal Aylık 500 gram 1kilo arası almasi normal diyor Doktorlar
Meflug Ebelere ne bakıyorsunuz siz bosverin doktor tam diyorsa tamamdır..persentil tablosuna bakar doktorunuz o yorumlar. Ebeler çocuk doğurtsun sonrası çocuk doktorunun işi bence
balkizlarinanasi Elmiram43e bence çok normal kilosu benim kızım da mama ile besleniyor 3 aylıkken 6 kilo 780 gr dı. Tartıldıginda hemşiremizde düz 6.5 kilo yazalım dedi üstünde kıyafetleri var diye 3 gün sonra 4 aylık aşımız var ve bence 7.5 kilo olmuştur belli ediyor çünkü agirligindan