Kursunasker annekuzusuuuu benimde kızım 7 aylıkken 2 diş çıkardı alttan suan 10,5 aya doğru gidiyor başka çıkmadı
Bahri2020Beren2021 annekuzusuuuu normal bence diğerleri gelmeye baslayinca arka arkaya gelir. Her bebegin farkli zamanlarda cikiyor. Benim oglumunda alt iki dişi 7. Ayda cikmisti sonra 9 bucuk aylikken üstler geldi arka arkaya baya cikardi
annekuzusuuuu Bahri2020Beren2021 ayy işte kafaya takacak illaki bisey bulunuyor söyle düşündüm niye daha çıkmıyor allah allah dedim😍😍 görüyorum bazı bebeklerin azıları falan çıkmış benim oğlanda tek 2 tane olunca sorma gereği duydum
Roseses Tabiki normal canım benim kızımında 1 yaş doğum gününde 2 tanecik dişi vardı sonra 6 ay içinde 14 diş çıkardı 1,5 yaş da bebek dişleri tamamlandı, süreç hızlı ilerliyor
Bahri2020Beren2021 annekuzusuuuu ben birinden duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama ne kadar geç çıkarsa o kadar sağlam olurmuş. İnci gibi dişleri olsun kuzucuğun :) hazırlıklı olun siz digerleri arka arkaya geliyor valla bir kaç gün icinde toplamda 7 dişi oluverdi şasırdim