Meflug benim bir acelem yok bebeğim kucağımdayken oturduğumda falan bacaklarıma ayağını basıp kendini yukarı kaldırıyor dik duruyor bunun zararı var mı diye sordum yani ben bastırmıyorum aslında kendisi zemin bulduğunda basıyor birkaç gündür ama müsade etmeyeyim bundan sonra zararlıymış yazılanlara göre