hanasil Kızlar bugün 20.günümüz perşembe günü sünnet için gün aldık.. Yenidoğan sünneti yaptıran anneler kaç günde iyileşti, sünnetten sonra bebişte huzursuzluk falan oldumu, nelere dikkat ettiniz, biraz süreçten bahsederseniz sevinirim🙏🏼
Seldasngl hanasil 40 günlük olduktan hemen sonra sünnet ettirdik. Uyuşması için yaptığı iğne biraz ağlattı ama onun dışında bir şey hissetmedi , ilk idrarını yaptığında bir anlık ağlaması oldu o kadar. Daha sonrası iyileşme evresi krem ve farmisol sprey vermişti doktorumuz düzenli kullandık. 4-5 güne kadar karton bardak kesip koydum bezine temas etmesin daha çabuk iyileşsin diye.
hanasil Seldasngl peki tam olarak ne kadar zamanda iyileşti doktor 2 günde iyileşiyor yenidoğanlar dedi. Karton bardakta çişini yaptığında nasıl oluyor peki
Seldasngl hanasil toplamda şişliğin inmesi dikişlerin atması 1 haftayı buluyor. 3-4 günde yara iyileşiyor . Bardağı kesip koyuyorsunuz iki üst tarafı da açık oluyor, işediği zaman beze geliyor zaten , ayrıca idrar yaranın daha çabuk iyileşmesini sağlıyormuş.