HaticeYlmazAydn [bilinmeyen] Of sorma hem çocuk başı bekle hem emzik. Uyurken atıyo hadi bi koşu koştur uyanmafan ağzına yetiştireyim nukun uyku emziğini tutuyo bi süre.
[silindi] Benim bebişimde aynı:) emmeye bayılır ne bulursa:) ama emziği ağzında uzun süre tutamıyor.İşaret parmağımla hep desteklemek durumunda kalıyorum. Gündüz özellikle dışarıdayken emzik evet büyük kurtarıcı ama geceleri eziyet.Düşürünce tekrar ağzına koy iyice kavrayana kadar tut aman düşüp gıdısına batmasın diye kontrol et.oyhh🤯
ALYASNB Sen beni oyuncak edersen çektiğin fotolarla, bende seni oyuncak ederim deme şekli Yakuşuklunun😂😂😂
HYM [bilinmeyen] cnm benim kızım iki buçuk aylık ama ben aventin 6-18 ay emziğini aldım çok güzel tuttu damak yapısına zarar verirmi diye korkuyorum ama canı acısa bırakır ağzından uykuda zorla alıyorum büyük emzik dene ağzına küçük geliyo olabilir
deletedmom01 [bilinmeyen] Ay 2 ay boyunca sürekli 2 dk emip atardı ben vazgeçmedim ama o attıkça ben verdim biraz elimde tuttum atmasın diye 3. Aya girdik tamamen bıraktı 😂😂😂 Beceremedik canım çok isterdim emzik tutsun diye ama o kazandı 😂