BonmBonm 5 aylık bebeklerinize hangi marka bardaktan su veriyorsunuz? Pipetli m? Alıştırma bardağı mı? Oioi gibi bardak mı? Bu arada biberon kullanmıyor o yüzden alıştırma bardağına gerek var mı ki? Yardım edin bana güzel anneler ek gıda çıkmazına girdim 😭
Ef24 BonmBonm pipetliyi 9-12 aydan sonra öneriyorlar oğlum normalde biberon hiç almadı emziriyorum sadece bebedor un alıştırmabardağını aldım emzirme danışmanlarının da önerdiği markaymış ağzı kesik uçlu henüz denemedim yarın gelecek
[silindi] 5 aylık bebeğe ne kadar su veriyorsun merak ettim benim bebeğim 4.5 aylık günlük 3 kaşık veriyorum sadece
[silindi] Mimomom evet bende emziriyorum bardak sorduğunuz için çok mu içiyo diye düşündüm kusura bakmayın ondan sordum