Aliye_22 Oğlum dünden beri burnu tıkalı ememiyor doktorla görüştüm serum fizyolojik sık temizle dedi yapıyorum ama hiç bir işe yaramıyor burnunu siliyorum çok sinirleniyor temizlerken katılıyor ağlamaktan asla elletmek istemiyor kendini vikis sürsem deliklerinden işe yarar mı yanlış birşey yapmak istemiyorum 10 aylık bu arada gece hiç uyumadı uykusuzluktan mahvoldu çocuk çok üzülüyorum doktor öksürme ateş iştahsızlık yoksa getirmene gerek yok dedi sadece burun tıkanıklığı var
Deletedmom_52 Aliye_22 benim oğlumda geçen hafta öyle olmuştu uyumadı yemedi içmedi burnu tıkalıydı. Ben günde 4 defa burun spreyi sıktım (doktora sorarak tabii ki), birde buhar banyosu yaptırdım o da çok iyi geliyordu. Bide sürekli burunu peçeteyle silince yara oluyor ozamanda sinirleniyor. Ben kulak çöpü aldım (bebekler için güvenli kulak çöpü) çok hafif burnuna sokarak temizledim ama çok dikkatli tabiki.
GamzeNazli35 Viksin bebekler için çok tehlikeli olduğunu okumuştum. Odasını nemlendirin buhar makinası kullanabilirisiniz. Soğanı ikiye kesip içine karanfil batırıp baş ucuna koyun en iyisi serum fizyolojik,sıktıktan sonra da otri bebeyle çekin
Aliye_22 Buhar makinesi açık devamlı kayınvalideme buğuseptil diye bir şey almış getirdi eczacı buhar makinesine çok az koyun iyi gelir demiş deneyen varmı