7 Şubat 2020deözel bir hastanede Sezeryanla doğum yaptım Her şey çok güzeldi bebeğim sağlıklıydı ta ki 2 aylık olana kadar bir gün ana yanı beşiğinin sallandığını fark ettim bebeğime baktığım zaman titriyordu hemen hastaneye götürdük Eğitim Araştırma Hastanesi’ne bir hafta hastanede yattık ilaç tedavisine başlandı bir ay sonraya kontrol verdi nöbet lerimiz devam etmeye başladı Antalya Adana Mersin götürmediği niz Doktor kalmadı daha sonra Adana Seyhan Başkent Hastanesi çocuk nöroloji İlknur Erol’a götürdük ilaç tedavisine başlandı 10 gün hastanede yattık şu an 13 aylık 9 günlük Allah’a şükür nöbet lerimiz durdu 4-5 aydır aha iyi olacağız İnşallah sizlerden Dua bekliyoruz güzel anneler🙂