Gencanne_19 Bice tam yaşında yürüdü kızım. Doğum gününü yaptığımız gün kendi kendine yürüdü 😅sürpriz yaptı.
Bice Gencanne_19 🤭🤗 masalllah kuzucuga benim oğlumda 8 aya kdar emeklemedi bile tam 8 aylikken emekledi sonra 8 ay 20 gunluktu yurumeye basladi 🙈👶
Gencanne_19 Bice ooo maşallah erken yürümüş. Benim oğlumda erken yürür inş. Yürüyünce biraz da olsa rahatlıyosun😅
Bice Gencanne_19 evet canim bebeklikte hic bu kadar hareketli bi bebis degildi smdi cokk hareketli oldu 24 aylik suan 🙈🤭
Bice VERA19 sizin bebiş de benimki gibi erken yuruyenlerdenmis 😀 annemler disarda faln yurutme nazar deger diye kisitlardilar 😅