2.5 aylık memeyi başta güzel emiyor sonlara doğru sanırım süt az gelmeye başlıyor kıyameti koparıyor ya 😫 çekip çekip bağırıyor. İstiyor ki çok olsun oluk oluk gelsin tıkansın 🙄 gazını alıp diğer memeye geçiyorum bu sefer de çok emmiş oluyor kusuyor 😫 emzirme saatleri işkence oldu 😔 bağrış çağrış öylr sinirleniyor ki eline bile dokunsam kıyameti koparıyor 🙄 başına gelen var mı napıcam bilmiyorum