Kızlar bebeğim parmağını emiyor yedi ayından beri ama bu ara normal olmıcak kadar çok emiyor yedi yirmi dört neredeyse 14 ayı biticek ve bence kendi kendine asla bırakmaz aşırı düşkün sabahtan akşama kadar parmağı ağzında. Bu yaşta emzik tutması anormal biliyorum ama bi şekilde tutturmak zorundayım başka türkü bıraktıramıcam sanırım. Var mı bir yaşından sonra emzik alan bebekler? Tutturabilir miyim acaba