Asooooooo Merhabalar Arkadaşlar bebeğime .Babybjörn ana kucağı almayı düşünüyorum ama kararsızım kullannalar memnunmusunuz ?? .
Mom079 Asooooooo arkadaşım çok memnundu bebeği kuzu gibi içinde duruyordu bütün gün. Benimki kucaktan inmediği için almamıştım
Beril81tuba Asooooooo Ben kullanıyorum aldığım en yararlı şey diyebilirim şu ana kadar.bebeğim onun içinde duruyor ben de her işimi yapıyorum😍
Asooooooo Beril81tuba b Beril81tuba onunda çeşitleri var sanırım. Sizinki hangi özellikte olanı.nereden TEMin edebilirim bildiğiniz güvenilir bi site varmı
Beril81tuba Asooooooo https://ty.gl/oq3ffhi benimki bundan BabyMall sitesinden almıştım indirimde hediyesiyle gönderdiler memnun kaldım😊