Acemiyim_anneyim Hanimlar cok isitmanin zarari varmis korktum. Soyleki ben 12 de corbasini yapiyorum sonra uyuyoruz kalkinca corba sogumus oluyor 3 te onu isitiyorum. Kalani dolaba koyup ertesi gun tekrar isitip iciriyorum. Yani iki kez isitmis oluyorum yanlis mi yapiyorum bilen var mi?
MeLekSeLiM Acemiyim_anneyim nie zararı olsun ki yemek bozulmadıkça iyi muhafaza edildikten sonra hiçbrşy olmaz.
seydaac Acemiyim_anneyim bildiğim kadarıyla her ısıtmada besin değeri düşüyor. İlk ısıtmada ayırıp ısıtsanız olabilir.
Mom079 Acemiyim_anneyim ben dolaba koyuyorum. ayrı küçük bi tencerem var. Yiyeceği kadar koyup ısıtıyorum. sürekli hepsini ısıtmak sağlıklı değil.
Ozgeruya Acemiyim_anneyim ben çorbalarını fazla yapınca bi kavonaza ayırıyorum sicaklama vakumluyorum vericegim zaman açıyorum hic biseyde olmuyor öyle
MeLekSeLiM Acemiyim_anneyim valla üç tane çocuğum var bugüne kadar birşey olmadı dolaptaki yemeği ısıtıp yedirdim mesela ıspanağın ısınmadğnı biliyorum ama zehirleme giç duymadım.
seydaac Acemiyim_anneyim evet az az ısıtın daha iyi. Tabi bozulmaz bir şey olmaz ama besin değeri azalıyor.
Roseses İlk yaptığım da bir kere yediriyorum tazeyken sonrasında 1 kez ısıtırım, kendimize de öyle kızıma da, eğer yemek çoksa küçük buzluk kaplara bölüp buzluğa atarım tazeyken sonra ısıtıp yeniliyor taze gibi oluyor
MeLekSeLiM Tabi ki ısınanı ısıtmıycaksın dolaptan az az yiyceği kadar çıkartıp ısıtman gerekiyor hepsini her defa ısıtırsan yemk bozulur zaten
zhnsy Acemiyim_anneyim Bir çorbayı iki gün muhafaza ediyorum iki gün tüketiyor.Tek seferde hepsini ısıtmıyorum.Her seferinde yiyeceği kadarını küçük tencereye alıp ısıtıyorum.
Kalimbanne Acemiyim_anneyim evet canım bi kereden fazla ısıtmaman gerekir normal yemeği de öyle bebeğin içeceği kadar ısıtıp kalanı dolaba koymalısın
Nurdem0433 Acemiyim_anneyim dün kusma ve ishal şikayetiyle oğlumu götürdüm ki ara ara oluyordu bende dişe bağlıyordum yada üşüttüm diyordum kan ve kaka testine bakıldı sonuç gıda zehirlenmesi bayat bir şey yedirmişsin dedi Dr artık asla dünden kalan bişeyi yedirmicem