Ben de o fiyatlarda arıyordum. Çok araştırma ysptım eşimle başımız ağrıdı bir hafta boyunca. Yoykoların kemer problemi olabiliyormuş bir iki yaşından sonra direk oto kemerne geçilmek gerekiyormuş kısaymış. Terletme vb yapıyormuş. Diğerlerini de araştırdım içime sinem pek olmadı. kimisi sallanıyor sağlam durmuyor yazmış gibi gibii… en sonunda bu böyle olmayacak biraz daha katmak lazım dedik. ve e bebek indirimlerinden joie aldık.güvendiğim marka. Adac’a katılmamış ama katılda geçerdi diye düşünüyorum joie nin bir çok modeli geçmiş.
bizimkinin modeli joie bold 9/36 ısofıxlı. Bir arastırın derim