canzuu Kizlar bebekleriniz ne zaman baybay alkış gelgel yapti acaba😊 bebegim 6.5 aylık henuz hicbi sey yapmıyor 🙈 heyecanla bekliyorum ellerini kullanmasini😊
asz canzuu ben 6.ayda başladım öğretmeye inan 9.ayın ortaları idi yaptığında.daha erken.şimdi 12 ay 24 günlük öpücüklü baybay yapmaya başladık 1 haftadır.o kadar güzel muck sesi çıkarıyor ki darısı başınıza inşaallah.
Drindniz Daha çok küçük Benim kızım bunları tam anlamıyla 11. Aydan sonra yapmaya başladı 13. Ayda hakim oldu olaya net şekilde tabi her bebek farklıdır :)
afraninannesii canzuu 6 ay 11 günlük sadece alkış yapıyor ama ben her gün düzeli olarak egzersiz yaptırıyorum doğduğundan beri😬 alkışı da 2 aydır yapıyorum kızım daha 10 gündür yapmaya başladı
Adanurymn canzuu 8- 8 bucuk ayliktan beri yapıyoruz biz en bas alkisla basladi snra gel gel en son by by yapmaya basladi gel geli hem ge ge diyo hem yapıyor suan 9 ay 7 gunluguz muzik caldigi zaman alkis yapip hopluyor 😄 2 gundur de opucuk atiyor
Mom088 canzuu 7.5 aylıkken alkışlamaya başladı şimdi 8 aylık 1 haftadır öpücük atıyor diğerleri yok 😀
minikbirbal canzuu 8. AYDA gel gel diyordu. 10. Ayda baybay yapmaya başladı. Suan 11 aylık henüz alkış yapamıyor
bluekoala canzuu oğlum 10 aylık baybayı ve çak yapmayı yeni yapmaya başladı. Gel geli daha yapamıyo😅alkışı da yapamıyor 😊
2Minnosannesi canzuu Şu an 8 aylık 6 buçuk aylıkken alkış yapmaya başladı. 7 buçuk aylıkken de çak yapmaya başladı. 🤗