Kızlar dört buçuk aylık bebeğim var tam dört aylıkken regl oldum o zamandan beri göğüslerim artık gergin ve şişkin olmuyor hissetmiyorum sadece bebeğim emerken sızlıyor ve sütün indiğini hissediyorum onun dışında yumuşacık resmen artık hep böyle mi olacak acaba