Arkadaşlar bebegim 3 buçuk aylık bir haftadır atakdayiz huyu değişiyor ağlama uyku bozukluğu derken meme reddi başladı kesinlikle memeyi ağzına almıyor kucağıma alıp memeyi açınca basliyo ağlama krizine. Zor bela uyutup (emzigiyle uyutuyorum gündüz ) uykusunda biraz emzirmeye çalışıyorum gözleri kapalı olacak.uykusu acilmissa emmiyor.normalde gündüz 6 kere emerdi böyle böyle 3 e düşürdük gündüz beslenmesini. Ac kalirmi doyuyormu kilo alımı azalirmi kafamda deli sorular etmedikçe ağladıkça stress. Uzaklaşması diye gündüz yinede ağlamadan deniyorum emzirmeye. 4 gün oldu hep böylemi devam edecek boyle böyle tamamen mi bırakacak memeyi bilmiyorum sizin böyle olup normale döneminizde varmi deneyimlerinizi neler.??