Oğlum 8 aylık ve şuan atak döneminde. Atak öncesi de diş çıkardı ve uykularımız 40-45 yı zor geçiyor. Uyku döngüsü atlatmaya çalışıyordum yine de olmuyordu. Bugün yanlışlıkla 23-24. dakikada parke gıcırdadı ve oğlum uyandı. Tabi ben hemen eğildim çünkü beni görürse asla tekrar uyumaz. 1 dakika içerisinde tekrar daldı ve şuan 1 saati geçti. Demek ki o dakikalarda uyandırmam gerekiyormuş döngü atlaması için 🤭