Yesimgulcakir Kızlar o parmak hep agzında uyurkende aynı şekilde elinl agzından çektiğim gibi uyuyorsa uyanıyor uyanıksa kıyametı kopartıyor ☹️☹️ Nasıl vazgecircem akrabamızın kızı 4 yaşında hala o parmagı emıyor alışkanlık olmuş, istemıyorum öyle olmasını 🙁🙁
Elifasel Yesimgulcakir benim 6 aylik kizimda oyle malesef suan keske emzik verseydim diyorum ama iş işten gecti bilmiyorum nasil birakacaklar 😔
Deletedmom10 Yesimgulcakir Benim kızım 3.5 aylıkken parmağını emiyordu. Emziğe karşı olduğum için hiç vermemiştim. Mecbur emziğe alıştırdım. Çok şükür sorun kalmadı. İnşallah sizin bebeğiniz de alışır emziğe ☘️
Elifasel Yesimgulcakir aynen almiyolar benimki en basindan beri almadi halada istemiyo ek gida verirken bile kasik agzina gec gelsin hemen parmak emiyo 😏🙄
Yesimgulcakir Elifasel bi çözümü yok sanırım ☹️ Ben eline eldıven gecıyırdum şimdi egzama oldu bıleklerı gecırmıyorum onyüzden zaten eldivenıde emiyordu ☹️