Bebeğim gündüz toplam 2 saat gece 2 saat uyuyor sonra hep ayaktayız yorgunluk ve uykusuzluktan sol gözümün altı şişti ve kızardı. Kollarım beşik sallamaktan yoruldu ağrıyor. Bana bı çare soylermisiniz güzel anneler. Ona bu yorgunlukla yetemiyorum gibi geliyo çok seviyorum tabiki yorgunluğumu ona belli etmemeye çalışıyorum ama nereye kadar.