Merhaba güzel Happy Kids anneleri ben 1 ay önce ikinci evladımı kucağıma aldım emziriyorum arada mama takviyesinde de bulunuyor sanırım sütüm yeterli gelmıyor cunku uyumuyor mama verdıgımde daha guzel uyuyor. Kaşıkla vermeye dikkat ediyorum ama cok sabırsızlanıyor sizce biberon kullanmalımıyım kaşığa devam mi etmeliyim