3 bucuk aylığız. Atak dönemine girdik bile ancak ataktan sonra sıkıntı daha fazla olmaması için düzenini korumaya çalışıyorum ama okuduklarım ile aklim karıştı. Uyku sinyallerini takip ediyorum uyandıktan 1 bucuk saat sonra esniyor odaya uyumaya götürüyorum 15 dk falan krize girip ağlıyor. Sakinlestirip tekrar oyle yatırıyorum ama uyuyana kadar uyanık kalma süresi geçiyor. Okuduklarım hep en fazla 1 bucuk saat ayakta kalır mutlaka uyutun saate alışır diyor. Ama erken goturuyormusum gibi krize giriyor daha kotu oluyor üzülüyorum. Bu durumda ne yapman lazım gerçekten her uyandıktan sonra 1 bucuk saat geçince uyutmaya mi zorlamayalım yoksa 2 saati bulsa bile daha çok uykum sinyali mi beklemeliyim? Zorlamak istemiyorum onun da duyguları var sonuçta ama doğrusu nedir bu düzen oluşturmanın onu çözemedim gitti 😔 lütfen yardımmmm