Betuloz 5 gün önce ateşle acile gelip gittik wbc yani beyaz kanı düşük çıktı yatışımız oldu viral enfeksiyon kaynaklı diyorlar ama bir sonuç yok ilik testide yaptılar çok korkuyorum değerleri normale döndü geri yükseldi başına gelen var mı çok korkuyorum 😭
Ozgenur45 Betuloz canım benim değil ama bir yakınımın oğluda bu nedenden dolayı sanırım 4 5 gün hastanede yattı aynı şikayetler ve hemen hemen seninle aynı şeyler söylenmişti çok şükür onca test yapıldı birşeycik çıkmadı hamdolsun inşallah sizdede temiz çıkar hepsi 🤲🏻
Zuzuuu Betuloz Viral enfeksiyonda beyaz kan seviyesi düşük çıkar zaten iyileşinceye değerler tekrar çıkar korkulacak bir durum yok
User111 Betuloz bizimki de bu şekilde 4 aydık bekliyoruz genetik testini sizde bir gelişme varmı? Çok geçmiş olsun bu arada :(
Misterious Enfeksiyon olunca bu durum m yaşanabilir. Enfeksiyon tedavi edildiğinde değerler yükseliyordu sorun yoktur
Betuloz User111 bizim düzeldi çok şükür inşallah sizinde temiz gelir düşüncesi bile korkutucu Allah yardımcınız olsun
User111 Betuloz peki kaç kay sürdü düzelmesi bizim Ocak ayından beri bu şekilde ama wbc değil sadece nötrofillerde çok düşük
Betuloz User111 ay değil sadece 1 hafta düştü enfeksiyon vardı antibiyotik kullandık enfeksiyonu geçince değerde tekrar yükseldi sizin hiçmi yükselmmiyor değeri kaç? Ben ilikli kemik suyu kaynatıpta içirdim deneyin bir
User111 Betuloz 4aydır bu şekilde değerler ne yaptıysam ne yedirdiysem hiç bir şekilde oynamıyor malesef hep düşük
Betuloz User111 doktorlar ne diyorlar? Ben araştırdığımda böyle düşük çok çocuk oluyormuş sonradan düzeliyormuş. Çocuğun genel durumu felan nasıl
Betuloz User111 gerçekten çok düşük bizimde bu rakamları gördü ama tekrar yükseldi. İnşallah düzelir canım aklına kötüyü getirme duadan başka insanın elinden birşey gelmiyor
nazlieylul User111 bizimde böyle düşük ağır nötropeni diyorlar enfeksiyon olunca birden kötüleşiyo bu değer çok çok düşüyo nolcak bilmiyorum kemik iliği örneği alıncak sanırım 😔
User111 Doktorlar bayramdan sonra kemik iliği nakili diyor kemik iliği yetmezliği gibi düşünüyorlar suan çok teşekkür ederim Allah razı olsun size de gelmiş geçmiş olsun