Merhaba
Emzirirken silikon göğüs ucu kullanıyorum, bazen çok zorladığımda silikonlu da aldığı oldu.
Koruyucu kullanmama rağmen sağ göğsümde yanma, sızı oluyor. Nedeni ne olabilir acaba? Sağım da yapıyorum bazen. Ne ile ilgili olabilir? Yara göremedim göğüs ucunda, sadece acı var. Silikon koruyucudan kaynaklı olabilir mi?