Ceylininm05 kızım bir yaşında iştahsızlık huzursuzluk hepsi var balık yağı kullanmaya karar verdik hangisini önerirsiniz.
Mom091 Ceylininm05 en iyisi möllers ama benim kızım sıvı olanları içemiyor kusuyor. O yüzden easyfishoil veriyorum
Milamoms Ceylininm05 ocean kullanıyoruz memnunuz ama vermeden önce iyice bı calkalaki üzerinde birikiyo balık yağı
mom0989 Ceylininm05 2 ay araştırdım okuduk içeriği vs derken iştahsızlığımıza tek iyi gelen ve kızımın severek içtiği ocean oldu
Ceylininm05 Milamoms ben bir yasinda baslaniliyor diye başlamıştim balık yağına doktorumda bişey soylemedi
Milamoms Ceylininm05 bizede söylemedi açıkçası 8 aylıkken hiç balık yağı başlayalım mı diye sordum olur durumunuz müsaitse neden olmasın dedi hangisini onerirsiniz dedim ocean yazdı aldık
mom0989 Ceylininm05 gelir canım rica ederim baya yorum yapan olmuştu iştah açıyor kilo alıyor diye şükür biz de de işe yaradı