Annem42 lütfen sakin olun vicdan azabı çekecek bir durum yok. Sütünüz var merak etmeyin. Kadın bedeni doğum yapmadan bile süt üretebilir bu biyolojik olarak mümkün ve evlatlık aldıkları bebeklerini emziren anneler var. Sütüm var yetiyor diye düşünün ve inanın. Bebeğinizle ten teması kurun emzirirken, havalar ısınıyor, üzerinizi çıkarın rahatça vücutlarınız birbirine değsin. Bazen bebişler sadece emmek isterler aç oldukları İÇİN değildir, merak etmeyin bence bebeğiniz gayet sağlıklı ve mutludur.🥰 ben 4 ay boyunca hiç emzirmedim ve sonra sütüm geldi. İnanın ki imkansız diye bişe yok 🤗🤗