Mimarhanim OESKIDENDI newvit kan damlası kullaniyorum, kabız yapmaz diye verdi doktorum. Yapmadı da gerçekten. Zaten 2-3 günde bir yapıyor, o yüzden ben de devletin verdiğini kullanmadım.
Mimarhanim Elisamn evet canim rahat kullanıyoruz, damlatma çubuğu olanlardan. Cubuga çekip ağzının oraya getirip hemen pıt pıt damlatiyorum. Tadı her demir damlası gibi ağır ama yapacak bisey yok. Üzerine mama veriyorum ağzındaki tat geçiyor bir nebze.
Mom088 OESKIDENDI sağlık ocağındakini sağlık ocağındaki hemşire bile tavsiye etmiyor . Doktorumuz newvit verdi. Bi sorunla karşılaşmadık
Mimarhanim OESKIDENDI yanlış hatırlamıyorsam 70 TL ye almıştım ama kutunun içinde iki şişe mevcut canım.