Artık mamayı kesmek istiyorum ikiz yetiştiremiyorum doğduklarından beri mama yedikleri için alışkınlar o yüzden bırakmadılar mamayı, şimdi de yavaş yavaş mamayı kesip süt vermek istiyorum direk inek sütü mü versem pınar devam sütünü mü versem yani anlamadığım pınarın devam sütü inek sütümü yani kafam karışık