Beybiloplarim 15 aylık olacağız ve yemeğin kokusunu alsa önüne koyunca ogurmeye basliyor..Nasıl geçecek bu durum anlamadım iştahsızlık zaten var yediği bı kaç şey tiksincdk diye korkuyorum onlardan da var mi başına gelen anneler 😬😬😬