Helbest49 Bebegin de reflü olanlar ne gibi belirtileri vardi kilo kaybi var miydi lütfen yardimci olur musunuz?
Helbest49 Omom kusmasi var canim hep kusar bazen peynir gibi bazen de normal süt cikarir ama oyle bazen fiskirir cogu zaman gaziyla cikar
Omom Helbest49 çok ağlar bide kustuktan sonra. Huzursuzluk yapar. Ağzına acı acı tat geliyormuş çünkü
Nohutannesi Sık sık kusma oluyor, dolayısıyla dönemsel kilo kaybı yada optum kilo kazanımının olmamasıyla karşılaşabilirsiniz. Kustuğu için gayet doğal. Hırıltılı solunum, beslenme reddi olabiliyor. Burun tıkanıklığı daha sık yaşanıyor falan filan..
Asuasya Ben de kizimda cok cektim fiskirarak kusuyordu decam sutu de kullanıyordum sizde sadece meme degilse reflü mamasi var onu kullanmanizi oneriririm biz bunun için en az 10 doktor gezdik en sonunda aptamil ar var reflusu olan bebekler icin sifayi onla bulduk Allah yardımcın olsun
Helbest49 Asuasya amin insAllah canim sagol kustuktan sonra aglar miydi senin bebegin bir de kilo kaybi var miydi? Ve gece kusuyor muydu?
yaramaz_bocegim Ben doktordan bilgi almadım ama olduğunu tahmin ediyorum. Çünkü sık sık kusuyor süt midesinde kalmıyor resmen. Balgamı da var dediğiniz giibi peynir kesiği gibi de kusuyor. Peynir kesiğinden sonra ağzı çok kötü kokuyor büyük insan kusması gibi. Sanırım tedavisi çaresi de yok
yaramaz_bocegim Helbest49 kilosu iyi 5300 dü en son. Bazı geceler evet o kustuğu yukarı gelşyor uykusundan uyandırıyor. Nadir de olsa yapıyor