Mariposa LokumAnnesii demleyerek veriyorum bende , 2 yaşında suan içerisine tatlı bal da koyuyorum. Severek içiyor
Balkizlarim zeynomiiniik suyu kaynatiyorum sonra içine bir tutam ıhlamur atıyorum limonda koyuyorum içine o orda ıhlamur ve limon kaynama dan demleyip veriyorum benim kızlarım büyük olduğu için bal da katıyorum 😘
Mom070 LokumAnnesii Suya biraz atıyorum kaynıyor kaynadıktan sonra biraz daha bekletip süzüp veriyorum. Direkt sıcak suya atıp demlemiyorum.