Ysmnar ya buna doktorunuzun karar vermesi elbette daha doğru. Normalde kan tahliline göre karar veriliyor ama mesela benim kızım erken ve küçük doğduğu için doktorumuz siz 2 ay kullanın 6. Ayda rutin kan tahliline göre devam edip etmeyeceğimize karar veririz iki kere kan almamıza gerek yok demişti. onun için 4. Ayda başladık. Doktorunuza güvenin ona göre hareket edin çocuğunuzun düzenli kontrolünü yapan o 😊