Ocakannesii Kızlarrr 2,5 ay oldu doğum yapalı normal oldu ama göbek falan biraz kaldı fazlalıklar var sizler neler yapıyorsunuz verebildiniz mi gelin dertleşelim😂
Minikkuzum1999 Ocakannesii valla ne göbek kaldı nede kilo gitti hepsi 2 buçuk ay oldu doğum yapalı 😂😂
Ocakannesii Baharataseven Bende daha çok yeşillik sebze tavuk yumurta gibi besinler tüketiyorum malum bebişler olunca cok aç bırakamıyosun kendini enerjide istiyo insan tatlılara hamur işlerine yaklasmıyorum bir bucuk aydır sizin öğünleriniz nasıl 🥰 bide haraket cok yok bebisle cıkamıyorum fazla pandemi falan tıkıldık eve
Baharataseven Ocakannesii akşam 8 den sonra bişey yemiyorum yemekte mutlaka bol salata yerim kahvaltıdada yumurta yemeye çalışıyorum 4 litre su içiyorum hava güzel oldukça çıkıyodum ama yine bozdu bu aralar