muazmrv bence uzak durma. Durma ki bebeğinin bünyesi alışsın. Ama ıspanak, semizotu,makarna vs. bunlar gaz yapmiyo diye biliyorum. Ben her şeyi yerim. Bebeğimin bünyesi alıştı. Sorun olmuyo çok şükür. Her yediğim yiyeceğe de bol kimyon atarım. Arkasından ya rezene ya da anason içerim.