Bebekanneee Arkadaslar leke çıkartırım ne kullaniyosunuz e bebekten baby me’nin kullandım bi ise yaramıyor deterjan granül sabun kullanıyorum kıyafetler hep iz içinde lekeler bi turlu çıkmıyor tavsiyeniz nedir hem deterjan hem leke çıkarıcı
biraslanannesiii Vanish kosla suda bekletebilirsiniz lekelileri makineye de deterjan olarak koyabilirsiniz ben memnunum bebek kaka lekelerinde başarılı özellikle 👍