Kızlar 15 günlük bebeğim var. Burnu tıkalı gibi biraz sesli nefes alıp veriyor. Ve ağzı açık uyuyor. Serumfizyolojik kullanıp burun aspiratörüyle ceksem birşey olur mu. Internette burun aspiratoru kullanmayin kanama vs yapabilir yaziyor biraz korktum açıkçası ilk kez yapacağım bu sekilde kucuk bebegine serum fizyolojik ve burun aspiratoru kullanan var mi