BaraninAnnesi yatma pozisyonu falan yok dümdüz sandalye. Ama zaten mama sandalyesinde oyun aktivite vs önerilmiyor. Onun sadece yemek yerken kullanılacağı bişey olduğunu bilmeli ve yemeği çağrıştırmalıymış.
O yüzden ben öyle kademeli fonksiyonlu bişe almadım.
He ama rahat yani tepsi üzerine oyuncaklarını vs koysanız oynar geniş öyle dar değil 2 yaşa kadar rahat kullanır.
Zaten bebeler az anlamaya başlayınca kendi sandalyesinde durmak istemiyor yada mama tabağı istemiyor o da masaya dahil olmak istiyor.
Ben çok para vermeyin klasik alın derim 😇