Benim oğlumda 1′5 aylık 3 ölçek 90 cc veriyodum 3 saatte bir kabızlık ve gaz ğroblemimiz olduğu için aptamil comformile geçtik 2 gündür ama 90 cc doymuyor sürekli istiyor 180 cc yapıyorum bende mama doyurmuyor sanırım anlmadım kullananlar varsa Nasıl kullanıyorsunuz kaç cc ve kaç satte bi veriyosunn