minnosunannesi06 canım kızım 13aylik bende aynı durumu yaşadım. Yok yok yok. Aradım 184u anlattım derdimi 2gun olmadı bu sabah aradılar beni. Gelin yapalım asinizi. Bence ara ben öyle yaptım yoksa çok bekletiyorlar. Arkadaşımın çocuğu 19aylik aynı aile hekimiyiz hala bekliyor mesela.