

Ben yapmıştım canım kızlarım 4 aylıktı yaptığımda o dönem azdı yaşadığım yerdeki vakalar bahçede yapmıştık zaten gelenlere dua okunurken gül suyu lokum sonrada pilav ayran tatlı ikram edilmişti burda öyle oluyor hediyelik olarak magnet dağıtmıştık bahçeye masa sandalye kiralamıştık hediyeler için kızların önüne bir sandık koyduk bide balonlarla süslemiştik bahçeyi. Bu fotoğrafları bulabildim 😊