Bebeğim haftaya 5. Ayına girecek. Dün babasının kucağında ağlarken bir anda sustu gözleri kapandı. Seslendik 5 sn sonra kendine geldi. Biberonla süt içerken genelde sağ tarafa dönüyor. Dişten dolayı Mıdır acaba yoksa bununla bağlantısı var mı. Moro refleksi ara ara var. Sıçramalar oluyor bazen uykudayken. Birkaç kez de gözlerinin daldığını fark ettim. Biraz araştırdım epilepsi yazıyor. Çok korkuyorum şu an. Nolur yardımcı olun ben mi okuduklarından etkilendim acaba buna bağlıyorum. Bir de arada babası bana doğru uzatır gibi oyun yapıyor bana çok gülüyor. Bu kadar gülmek de fazla abartılı değil mi