Kızlar merhaba. Bebeğim 11.5 aylık balık yağı kullanmaya başlamak istiyorum doktorumun önerisiyle ocean yada möllers en iyi olanlarmış ama bazıları 2 yaşından önce kullanmayın diyorlar benim bebeğim de çok balık yemez 1 yaşında başlasam sorun olur mu 1 çay kaşığı ile çok kullanan var ama kafam da karışık zararı olur mu erken mi burda araştırdım 6 aylıkken bile kullanan var bide boyumuz kısa birazcık da dişlerden dolayı iştah sorunu var belki iyi gelir yardımcı olursanız çok sevinirim 🤍