Asell9 Merhaba bebeğim grip oldu sanırım burnu akıyor hapşuruyor gözleri yaşarıyor ne yapmalıyım daha kötü olmadan? 😔😔
Seyma05 Asell9 burnunu sık sık temizle rahat nefes alsın bizde öyleyiz bol bol emziriyorum pekmez veriyorum ıhlamur kaynattım onu içiriyorum geçmiş olsun size de
Defnem20 Canım serum fizyolojik ile sürekli burnunu temizle . Ihlamur ver günde bir kaç çay kaşığı odasını nemli olsun çok sıcak olmasın. Başka da yapacak bir şey yok maalesef. geçmiş olsun.