Ftmsrt 2,5 aylık erkek bebeğim var uyutuyorum güzelce diyorum ki kesin derin bir uykuya daldı işlerimi hallediyim geri dönüp bakıyorum kıpır kıpır dalmamış yani sebebini bilmiyorum atak dönemi falan mı diyorum ama bizimki normaldede hiperaktif uyanıkkende el ayak durmuyor