Dodonay Ezgiasya biz üç aylıkken yaptırdık. Dedim hemşireye; gelecek ay yaptırdak falan diye. Para yoktu o zaman. Yok olmaz dedi. Dörtte yapmıyoruz. Ama siz yinede bi sorun.
Mehmetmoms 4. Ay olmadan ilk dozu yapılması gerekiyor diye biliyorum biz 3. Ayda yaptırdık diğeri 5. Ayda olacakmış