Metindamla benden tavsiye saatle emzir 3aylik b bek 3-4saqtte bir acıkır normalde diğerleri sadece memeye yapisik olanlar ben her istediginde agladugina yani verdim şuan memeyle yasiyor cocuk ama saatle emzirenler 1hafta en çok ağlar sonra alisiyor çocuk ondan once aglamiyo meme için nasıl alisirsa öyle gider gece bile 10kere emziriyodum al şimdide 10kere uyaniyo ama gelinimiz emzirmiyo gece vermiyo bişey çocuk bütün gece uyuyo kilo alimi da benimkinden iyi boşver o yüzden