Asilinannesiiiii Bu durumu yaşayan var mı kızlar ? Uzun zamandır tek göğsümde süt daha azdı ama şimdi iyice bitti gitti. Sagarken bile sağ göğsümden 20 ml anca çıkıyor. Bu durumda ne yapmak lazım acaba nasıl düzeltebilirim?
Hasev2707 Asilinannesiiiii canım ben 9 aydır tek göğüsle emziriyorum diğeri 30 CC anca çıkıyor uzun süre sol göğüsten emmeyince azaldı hep sağ göğüs gidiyoruz
Selcan Asilinannesiiiii ben emzirdigim zamanda hep tek göğüs emzirdim yetti şükür sol gogsum kesilmişti. Ama gelmedi ondan bebegimde almadı sol gogsumu.
uyumayankoala Hasev2707 Ah canım benimde aynı şekilde sol sağa göre biraz daha yumuşaktı o yüzden emmiyordu sağıyordum ama yinede azaldı. Hep acaba doyuyor mu diye düşünüyorum, siz mama da veriyo musunuz
Hasev2707 uyumayankoala hayır sadece emziriyorum sürekli emince doyacagi kadar salgılanıyor tek meme de olsa
Asilinannesiiiii Hasev2707 yetmiyor aslında benim.sutum azdı hep doğduğundan beri. Bı de fazlasını sagmaya çalışıyorum işe giderken.ama fazlası pek olmuyor 🙄