babymom_3 Hanımlar 7 ay oldu oğlumu sutten kestim ama sutum bitmedi gogusmden domtora gttim left var dedi ama ilac vermedi oneriniz var mi?
Omero21 babymom_3 ya büyük ihtimal denediniz ama sağıp verseniz? Ya da silikon uç kullansanız? Bebek emerken size Zarar veriyor ama sütünüz var ve alıyorsa bunları deneyin ben hemşireyle çalıştım bunları önermişti naçizane 🌺
OlgaArslan babymom_3 kızım 14 aylıktı kendi bıraktı 22 aylık olduğunda hamile olduğumu öğrendim hala sütüm geliyordu 4-5 aylık hamileliğimde kesilmişti sütüm kızım o zaman 26 aylıktı
babymom_3 DenizArya Kestim 18 aylikken canım. disleri ile gogusmu paramparca yapmsti hep kanıyor yara oluyordu. suan 25 aylik suan ama sutum hala var
OlgaArslan babymom_3 hamilesinizdir diye demedim aslında cnm yani bende ancak 1 senede falan bitmişti. Zamanla biter. Göğüsünüzü tahrik etmeyin sıcak su hala süt varmı diye bakmak için sağma işlemi vs şeyler yapmayınız daha geç biter
babymom_3 OlgaArslan 3 ay gecmisdi baya aci vardi sonra baktm süt var halaa bayadr 2 haftadr sagp bakmadm snra bakalim ins keslir benm de . Doktor suphendi benmde cnm hamilelikten ondn dedim. 🤭🤗
OlgaArslan babymom_3 anladım canım. Eğer o kadara kadarsa lahanayı al yaprağını buzdolabında beklet soğusun sonra göğüsüne koy bir kaç gün bu işlemi yap genellikle mastit olanlara öneriliyor ama sütü kesenlerin de olmuş denemekte fayda var