Mom042 Muhammedtrn bestiron almis esim ama damla ayarini yaoamadim bilginiz varmi nasil yapicam birde kabizlik yaoarmi
Muhammedtrn Mom042 kilosuna göre 1 damla diye Ayarlıyorum ben. 15 kilo bebeğim 15 damla yapıyorum. Meyvesuyu ve ya bal şerbetiyle veriyorum diğer türlü tiksiniyor.
Muhammedtrn Mom042 ben başka marka kullanıyorum bu arada bestiron çok pahalı olduğu için alamadım ama en iyisi o 🙂
Mom042 Muhammedtrn ay 1 damlami eczaci damlilktaki 0.5 e kadar cekip verin dekis cokmi verdim korktum ya
Muhammedtrn Mom042 yanlış anladınız kilo başı 1 damla. Yani 15 damla kullanıyorum. Ya da ben mi yanlış anladım 🙂